niedziela, 17 lutego 2013

FASHION SHOWER

Siemax! Przedwczoraj wybrałem się na FASHION SHOWER. Impreza "miała być cudowna", jak się okazało było mega sztywno. Organizacja była słaba, hmm wręcz tragiczna. Na imprezie godny uwagi był tylko pokaz GAVEL i koncert Deyva. Była to moja pierwsza taka impreza, jak na debiut to się rozczarowałem. Na pewno jeszcze nie raz wybiorę się na modowe imprezy. Mam nadzieję, że będzie o niebo lepiej. Poniżej kilka fot .






POKAZ GAVEL

POKAZ GAVEL

GAVEŁ






  Kurtka:H&M
T-shirt: Glovestar
Spodnie: Bershka
Bransoletki: Allegro
Buty:Adidas
  Pierścionek:Hause
Szelki:Cottonfield


                                                    

25 komentarzy:

  1. Co racja to racja Imprezy wypadła wyjątkowo słabo. Mam nadzieję że uda się Tobie wybrać na lepszą ;)

    Gratulacje pierwszego wpisu oby częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze że usuwasz komentarze... cóż, ale zaczynać od oszustwa? co ci daje kupowanie lajków na fb? czujesz sie przez to lepszy? że strona "powiększanie penisa" (którą ty polubiłeś na fb) polajkowało twoją strone? czujesz wtedy satysfakcje?
    żałosny blog i zdjęcia! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowanie lajków?? hahah no nie jebnę co za debil to napisał hahahahahha

      Usuń
  3. Wszyscy kochamy hejterów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumy ^^ Już pierwszy hejter <3

      Usuń
    2. Ktoś kto mówi prawdę to nie od razu hejter :) poczekamy, zobaczymy, może się rozkręcisz.. ale nadal nie wiem po co kupujesz lajki? Bo oboje wiemy że tak jest, więc po co kłamać?:)

      Usuń
    3. Na szczacie nic nie kupiłem uffff

      Usuń
    4. koleś jesteś hejterem bo pierdolisz głupoty nie no weź idź się schowaj i kup sobie mózg :)

      Usuń
  4. szkoda rozczarowania...ale wpis i zdjecia ciekawe :)
    syla

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na początek spoko wpis i fotki mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba, świetnie wyglądałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te słowa "To nie miejsce dla Ciebie jeżeli widzisz zbyt dosłownie, masz dwie opcje modlić się za mnie lub do mnie" powiedziała kiedyś Doda. Nie rób z siebie wielkiego celebryty bo nim nie jesteś (próbujesz na siłę być kimś, kim nie jesteś,jednym słowem-ŻENADA+GŁUPOTA). ;)Od razu zaznaczam,że to nie jest hejtowanie, tylko wyrażanie opinii. Zachęcałeś do zaglądania na Twojego bloga wie jestem :D Nie mam nic do Ciebie :D Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mooonia
    Widać, że jesteś fajny gość ;)
    Na tą chwilę podoba mi się tutaj ;) dobry początek :D
    Z miłą chęcią będę tu zaglądać i czytać :D powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża liczba hejterów oznacza, że ciekawy człowiek bloga pisze... Bo szarzy ludzie nie są przez nikogo atakowani, w końcu się nie wyróżniają ; )

    Lepszych imprez!

    OdpowiedzUsuń
  10. Modowa impreza może i pierwsza, ale na pewno nie ostatnia ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń