sobota, 23 lutego 2013

Week II

Siemax!
Dziś pokażę Wam kilka fotek z weekendu. Działo się, jak zawsze duuuużo, ale raczej nie będę się wdawał w szczegóły. Dziś idę na spotkanie, o którym pisałem w poprzedniej notce. Nie mogę się doczekać!(liczę, że będzie ciekawie!)
Dopadła mnie okropna tęsknota za wyjazdami koncertowymi. Tęsknie za moją ekipą, emocjami towarzyszącymi każdej sztuce, przygodami (za nocami na Orlenach!) Oby jak najszybciej zaczął się sezon! Te wyjazdy to moje największe uzależnienie. Kocham moje życie, m.in właśnie za nie. Nic w swoim życiu bym nie zmienił hmm no może poza jedną rzeczą...
W niedzielę postaram się napisać co działo się na "Pogaduchach blogerów. Teraz lecę na miasto po jakieś perełki na dziś. Kiss
Pozdroxy BOYS !!!










3 komentarze:

  1. przecież tam było tak zimno na tej renomie brrrr a wy tacy porozbierani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No troszkę zimno było :))) Ale czego się nie robi dla fajnych fotek :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. OCZYWIŚCIE GARDA WSZĘDZIE MUSI BYĆ:D

    paula

    OdpowiedzUsuń