środa, 20 lutego 2013

SWAG...

Helow!
Tak, jak wspominałem w poprzednim poście teraz pokażę Wam kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji. Wybrałem tylko kilka, bo reszta mi się po prostu nie podobała. Zawsze tak jest, że z dziesiątek fot wybieram tylko 2. W sobotę wybieram się na "POGADUCHY BLOGERÓW" we wrocławskim kinie 'Nowe Horyzonty'. Liczę na to, że tym razem spędzę czas o wiele lepiej niż ostatnio... Kiss:*
K.S







 Okulary,Kurtka:H&M
T-Shirt(swag):New Yorker
Spodnie:Bershka 
Kamizelka:Lumpeks+Moja wizja
T-shirt(jezus):Glovestar
Czapka:Romwe 
 

18 komentarzy:

  1. mam pytanie (ale nie ża od razu hejter, bo fajnie się czyta i ogląda Twojego bloga:))
    Jesteś gejem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega sesja pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie tą koszulkę Jesus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faaajnie *.* Szkoda,że u mnie nie ma takich spotkań blogerów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pustaki z niektórych anonimów dlaczego się nie ujawniacie ??
    prawda jest taka : hejter w necie pizduś w świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykre jest to, że boisz się nawet zaakceptować komentarzy, które są wbrew Twojej myśli. Jesteś słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoim ego to naprawdę możesz cały świat obdarować.

      Usuń
    2. Pani M.
      wg ciebie "jest słaby" a pewnie i tak zaglądasz tu codziennie ;]
      po co? żeby popatrzeć czego możesz mu zazdrościć? [osobowości?]
      ahh,no i skrytykować go anonimowo- KOOOZAK z ciebie :)

      Usuń
  7. Za ile kupiłeś te czapkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. człowieku weź nabierz mięśni, zetnij tego biebera z mordy, ubieraj się w męskie ciuchy i przestać zachowywać się jak piz.deczka! Dorośnij facet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani M.
    pierwsze zdjęcie --- MEGA, zakochałam się xd :D
    Ciekawy jesteś :)

    OdpowiedzUsuń