poniedziałek, 25 lutego 2013

Pogaduchy...

Joł!
Tak, jak Wam już wspominałem w sobotę uczestniczyłem w "Pogaduchach blogerów". Gdyby nie fakt, że chwilami totalnie przynudzano określiłbym ten event, jako całkiem spoko. Na spotkaniu pojawiło się ponad 250 osób. Wszystko odbywało się w jednej z sal kinowych kina "Nowe horyzonty". Oczywiście nie obyło się bez giftów dla blogerów, bo podobno "tam gdzie blogerzy musi być coś za darmo" - hahaha
Na dziś to chyba wszystko.. Poniżej kilka fotek. Mało, ale nie miałem dnia do zdjęć i na większości wyszedłem fatalnie!

                                                
                                                       FACEBOOK 








T-shirt:Dodaqueen 
Bluza:Adidas 
Czapka:Romwe

6 komentarzy:

  1. Wkurwia mnie to, że teraz każdy myśli ze może być fashion kurwa blogerem. Ty nie masz o tym zielonego, ani bladego, ani jakiego kolwiek pojęcia, to jest blog dziecka któremu się coś ubzdurało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą koszulkę i zastanawiam się czy nie sprawić sobie takiej czapki. Blog ciekawy, rozkręca się. :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka super ma już 2 lata i się dobrze trzyma :) Czapke polecam w 10000 % jest mega.

      Usuń
  3. Haha fajne te smyczki z Frugo ; D
    Strasznie podobają mi się te bluzy z Adidasa *.*

    OdpowiedzUsuń